از دیگر روش های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال، دریافت بیت کوین رایگان از طریق سایت cryptotab است. سایت cryptotab، می تواند به عنوان روشی برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد که در حال حاضر کاربران بسیاری از طریق این وب سایت، بیت کوین استخراج می کنند. بنابراین به راحتی می توانید با دانلود و نصب نرم افزار این وب سایت، علاوه بر انجام کارهای روزانه خود در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. برای آشنایی بیشتر با این وب سایت، روش کسب درآمد از آن و نحوه کار با سایت کریپتو تب این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

آدرس اصلی سایت کریپتو تب و کسب بیت کوین رایگان https://cryptotabbrowser.com/36493359

نکات مهم کار با سایت cryptotab

قبل از اینکه به توضیح این وب سایت بپردازیم، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می توان از طریق گوشی های همراه نیز بیت کوین استخراج کرد؟ بله، در صورتی که دسترسی به کامپیوتر نداشته باشید می توانید به راحتی با استفاده از گوشی بیت کوین استخراج کنید. اما قبل از استخراج بیت کوین با استفاده از این مرورگر، این نکات را در نظر بگیرید.

  • می توانید بدون هیچ سرمایه ای از طریق این وب سایت، اقدام به استخراج بیت کوین کنید. 
  • بالاترین درآمدی که می توانید از این وب سایت داشته باشید، از طریق مجموعه گیری است.
  • تبدیل بیت کوین از طریق کیف پول به ریال توسط چند سایت داخل ایران انجام می شود که به سرعت برای شما تبدیل می کنند.
  • این روش تنها راه برای کسب درآمد از بیت کوین به صورت رایگان است.
  • تنها سرمایه ای که نیاز است، یک کامپیوتر بوده و می توانید بدون هزینه زیادی درآمد داشته باشید. 
  • از آنجایی که بالاترین کسب درآمد در این وب سایت از طریق عضوگیری است می توانید به راحتی با انتشار لینک خود در کانال ها و یا وبلاگ ها یا وب سایت، عضوگیری کنید.
  • کریپتو تب چیست و چگونه کار میکند؟

چند نکته مهم در مورد کریپتوتب:

  1. تبدیل بیت کوین از کیف پول به ریال توسط چند سایت داخل ایران صورت میگیره و به سرعت برای شما تبدیل میکنن ، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.
  2. در این سیستم برخلاف خیلی از سیستم های دیگه به هیچ عنوان و در هیچ مرحله نیاز به پرداخت وجهی نیست. پس شما با سرمایه صفر هم به راحتی میتونید کار کنید.
  3. بیشترین سهم شما از درآمد و ماینینگ زیرمجموعه و تیم شما هست. پس سریعا شروع به جذب زیرمجموعه کنید تا درآمد خودتون رو چند برابر کنید
  4. این سیستم بیشترین بازدهی رو توسط مرورگر کریپتوتب CryptoTab داره و اپلیکشن و پلاگین های کروم و فایرفاکس این برنامه قابلیت ماینینگ کمتری داره؛ پس از مرورگر این برنامه که ۸ برابر بازدهی بیشتر داره استفاده کنید.
  5. استخراج بیت کوین توسط هر اپلیکیشن اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود و تنها وقت تلف کردن هست.
  6. استخراج با CryptoTab یک کار تیمی با همکاری زیر مجموعه های فعال هستش ؛ پس حتما باید شروع به جذب زیرمجموعه های فعال و علاقه مند کنید.
  7. این روش توسط عده زیادی از فعالان بیت کوین تایید شده و نگرانی بات واقی بودن یا نبودنش نداشته باشین.
  8. این تنها راه سریع ، رایگان و راحت کسب درآمد اینترنتی بدون داشتن هزینه هست.
  9. سرمایه شما فقط ۱ کامپیوتر هستش که باید داشته باشید.
  10. شما با جمع آوری عضو و تشکیل تیم استخراج به سرعت کسب درآمد میکنید.

راه های زیادی برای جمع کردن عضو هست. مثلا با انتشار لینک خود در کانال ها و گروه ها و یا وبلاگ یا وبسایت ها همچنین آموزش های ویدیویی که میتونید در یوتوب یا آپارات قرار بدید. نحوه کار با سایت cryptotab را در ادامه به صورت مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوه کار با سایت cryptotab و نحوه کسب بیت کوین رایگان 

ابتدا کامپیوتر را روشن کرده و بعد از بالا امدن سیستم و روشن کردن ف ی ل ت ر ش ک ن تان، روی لینک زیر کلیک کنید و اینتر را بزنید:

https://cryptotabbrowser.com/36493359

نکته بسیار مهم : با سیستم کامپیوتر انجان بدید خیلی بهتره، با موبایل سرعت کمی داره اما می تونید انجام بدین.

پس از بازشدن لینک،وارد سایت CryptoTab شده و در وسط صفحه دکمه Download Cryptotab Browser را بزنید تا مرورگر دانلود شود.طبق تصویر زیر

روی download کلیک کنید و مروگر کریپتو تب را دانلود کنید.
روی accept and install کلیک کنید.تا فایل مورد نظر دانلود شود

بعد از دانلود فایل مرورگر کریپتو تب آن را اجرا و نصب کنید

روی INSTALL کلیک کنید.

روی ACCEPT کلیک کنید.

روی CONTINUE کلیک کنید.

اجازه بدین نصب مرورگر کریپتو تب کامل شود.

بعد از نصب روی گزینه SIGN IN کلیک کنید.

شما باید یک اکانت جیمیل داشته باشین

در صفحه بعد، بر روی گزینه sign in بزنید. 

بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید بر روی گزینه start mining کلیک کنید. 

سپس وارد صفحه ای می شوید که مطابق با شکل زیر می توانید گزینه mining در پایین سمت چپ را تا max زیاد کنید. 

سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.

در نهایت، پایین صفحه بر روی گزینه login کلیک کنید.

بعد از log in، گزینه +google را انتخاب کنید.

بعد از این مرحله، سیستم خود را باز نگه دارید و در این مرحله می توانید مانیتور خود را خاموش کنید. ترجیحا سیستم بیشتر از 5 ساعت متوالی روشن نباشد و باید به آن یک ربع استراحت بدهید. سیستم شما اگر به صورت خودکار روشن باشد، از طریق قدرت پردازشگر شما برای حل معاملات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده می کند و در عوض به شما بیت کوین می دهد که می توانید آن را بفروشید.

تا زمانی که می خواهید استخراج را انجام دهید، صفحه مرورگر خود را نبندید؛ چرا که با بستن صفحه، استخراج متوقف شده و بیت کوین های شما ذخیره می شود تا زمانی که صفحه خود را نبندید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رقم بیت کوین استخراج شده در هر 10 دقیقه یکپار آپدیت می شود.

بهترین روش برای افزایش درآمد خود از این روش، گرفتن زیرمجموعه است و با فعالیت افراد زیرمجموعه درآمد شما نیز افزایش می یابد. پس بهترین راهکار این است که با تبلیغات زیرمجموعه بگیرید. چرا که هم تیم و همه مجموعه به کسب درآمد می رسند و هم اینکه تعداد افراد بیشتری درآمد بدست می آورند. 

میزان درآمد بیت کوین از وب سایت cryptotab

میزان درآمدی که می توان از این وب سایت کسب کرد، کاملا وابسته به تعداد ساعتی است که کامپیوتر روشن است. به عنوان مثال در صورتی که 60 ساعت در هفته باز باشد به همراه اینکه 30 ریفرال هم داشته باشید، درآمدی که می توانید کسب کنید در حدود 60 دلار در هفته است.

میزان درآمدی که بدون ریفرال یا زیرمجموعه می توانید کسب کنید، با ده ساعت کار در روز در حدود 30 دلار درآمد خواهید داشت. 

برداشت بیت کوین و فروش آن

در مورد اینکه چگونه می توان درآمد خود را برداشت کرد، این نکته را باید در نظر گرفت که میزان بیت کوین استخراجی به 0.00001 بیت کوین برسد. در این حالت است که می توانید بیت کوین خود را برداشت کنید که در تنظیمات مرورگر میزنید که بر روی Withdrow BTC باید کلیک کنید. 

بعد از کلیک بر روی این گزینه، در ابتدا می توانید بیت کوین را به حساب خودتان منتقل کنید و در صورتی که حساب ندارید، می توانید برای ایجاد حساب به سایت بلاک چین مراجعه کنید و در آنجا حساب خود را ایجاد کنید. حتی می توانید کیف پول خود را نیز در این سایت ایجاد کنید.

بعد از انتقال به کیف پول می توانید توسط سایت های صرافی فروش خود را انجام دهید که تبدیل به ریال شده و در نهایت می توانید به کیف پول خودتان واریز کنید.  از آنجایی که بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر رونق بیشتری خواهند داشت، این روش می تواند نوعی سرمایه گذاری و هم اینکه به نوعی کسب درآمد باشد.

آدرس سایت اصلی ثبت نام کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان

https://cryptotabbrowser.com/36493359