استفاده از فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
۱- خرید کالا از فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@migmigkala.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
۳- اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده از منابع معتبر دیجی کالا، و یا از شركت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، لذا فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
۴- كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.
۵- فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
۶- تمام راه های ارتباطی که در فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.
۷- سایر سایت ها و لینک هایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه، لینك شده اند مستقل بوده و فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
۸- ارتباط فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا با کاربران از طریق migmigkala.ir  برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
۹- فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
۱۰- هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا درباره محتویات نظر نیست.
شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:
از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا، سایت migmigkala.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
۱- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی میگ میگ کالا درج نموده است.
۲- فروشنده ثبت سفارش کالا و مشخصات ارسال سفارش را به اطلاع خریدار می رساند.
۳- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.
۴- مکان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی تجهیزات میگ میگ کالا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
۵- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریك از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.
۶- خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
۷- خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.
۸- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
۹- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.
۱۰- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
۱۱- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند و بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

لطفاً توجه داشته باشید:

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. – در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی‌شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به میگ میگ ‌کالا اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به میگ میگ کالا بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‌‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش میگ میگ ‌کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به میگ میگ ‌کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

– آسیب‌‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش میگ میگ ‌کالا اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و میگ میگ‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به میگ میگ کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش میگ میگ کالا ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به میگ میگ ‌کالا بازگردانده شود.

لطفاً توجه داشته باشید:

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.